عدد نرمال زردی چند است؟

عدد نرمال برای زردی در روزهای مختلف از سن نوزاد متفاوت است.

اگر میخواهید بدانید عدد زردی برای نوزاد شما چند است باید تجه کنید که نوزاد شما چند روزه است.مثلا عدد زردی برای یک نوزاد یک روزه و دو روزه متفاوت است.حتی عدد زردی در ساعت اولیه تولد متفاوت است.

زردی در روز اول تولد باید چند باشد؟

 

اگر در روز اول تولد زردی نوزاد عدد زردی بالای هفت باشد بیمارستان نوزاد شما را مرخص نمیکند.و دستور بستری نوزاد را در بخش ان ای سی یو یا بخش مراقبت های ویژه میدهد.اما شما میتوانید با رضایت خود نوزاد را ترخیص کرده و درمان زردی را در منزل انجام دهید.

عدد زردی نوزاد

عدد زردی برای اجاره دستگاه زردی مهم است
زردی نوزاد

تعیین شدن عدد زردی از چه طریقی است؟

برای اطلاع دقیق از عدد زردی انجام ازمایش خون انجام میگیرد.به این صورت که توسط سوزنی کوچک از کف پای نوزاد خون گرفته میشود و پس از یک یا دو ساعت عدد زردی را در ازمایش برای شما مشخص میکنند.

عدد زردی نوزاد مشخص شد.

عدد نرمال برای نوزاد یک روزه زیر هفت و برای نوزاد دو روزه زیر عدد ده و برای نوزاد بالای سه روزه زیر عدد دوازده است.این عدد نرمال برای نوزادان بالای سی روز زیر عدد یک میباشد.

ازمایش زردی :

در صفحه ی ازمایش شما عدد نرمال زردی با توجه به سن نوزادتان مشخص میشود.اگر نوزادی دارید که از لحظه ی تولدش 24 ساعت گذشته نوزادی دو روزه تلقی میشود و عدد نرمال برای سن او متفاوت است.

در ازمایشگاه های مختلف از متدهای متفاوتی برای ازمایش هایشان استفاده میکنند.ولی معمولا عدد نرمالشان برای اندازه گیری زردی یکسان است.در مقابل عدد زردی نوزادتان عددی نوشته شده که اندازه ی مناسب زردی با توجه به سن نوزادتان اعلام میشود.

اگر عدد زردی نوزادتان بعد از دو روزگی زیر عدد هجده باشد شما میتوانبد با استفاده از دستگاهی مناسب زردی را درمان کنید.

عدد زردی نوع دستگاه برای درمان را مشخص میکند.

توجه داشته باشید این عدد برای انتخاب نوع دستگاه بسیار مهم است.زیرا تعداد لامپ های دستگاهی که انتخاب میکنید با توجه به عدد ازمایش زردی نوزاد شما مشخص میشود.

هر چه تعداد لامپ های دستگاه بیشتر باشد شدت نور بیشتر است.برای همین این عدد ارتباط مستقیم با نوع دستگاه دارد.

ما برای شما چه کار میکنیم؟

بعد از پرسیدن تمامی موارد نوزاد از قبیل عدد زردی و سن و وزن نوزاد ما شما را برای انتخاب صحیح برای اجاره دستگاه زردی راهنمایی میکنیم .

در کمتر از یک ساعت دستگاه زردی نوزاد را تحویل خواهید گرفت و تمامی اموزش ها بعد از اجاره دستگاه زردی خدمت شما ارایه میشود.

 

عدد زردی نوزاد
عدد زردی نرمال زردی در اجاره دستگاه زردی مهم است.

 

3 پاسخ

نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *